Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

_κάτι τελευταίο

εγώ είμαι μπλε.
όχι.
εγώ είμαι κόκκινη.
εγώ θέλω να είμαι μπλε μα είμαι κόκκινη.
εγώ θέλω να είμαι μπλε γενικά
αλλά τώρα θέλω να είμαι πράσινη.
όχι όμως το πράσινο εκείνο που νομίζεις
ένα άλλο
προς το λάδι
που ακούγεται χάλια αλλά δεν είναι και τόσο άσχημο.
το πράσινο από τα παπούτσια ή την τσάντα σου.
εσύ είσαι πράσινος.
όχι.
πράσινος ήταν κάποιος που σχεδόν δεν υπάρχει πια.
εσύ είσαι πράσινος περίπου.
εγώ είμαι κόκκινη και εσύ πράσινος.
χρώματα συμπληρωματικά
σύμφωνα με τους φίλους μας τους ζωγράφους.
μπα,βλακείες λένε.
ίσως πάλι εγώ να είμαι άχρωμη.
όχι.
ίσως να είμαι διάφανη
και έτσι να έχω άλλο χρώμα κάθε φορά.
εγώ για μένα είμαι διάφανη και αλλάζω χρώμα.
το θέμα είναι για σένα τι χρώμα είμαι.



από αύριο θα σταματήσω να μιλάω και να γράφω για σένα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου